donderdag 13 december 2012

Make-up zonder dierproeven

Hallo allemaal!

Welkom op mijn nieuwe blog, cosmeticazonderdierproeven.blospot.com . Op mijn blog praat ik over make-up en verzorging, maar zoals je aan de naam al kan zien gaat het niet over alle make-up.
Bij heel veel make-up merken worden de producten op dieren getest, wist je bijvoorbeeld dat ze deodorant in de ogen van (levende!) konijnen spuiten? Hard, maar waar.
Ik vind dat dieren een goed leven moeten hebben, daarom ben ik tegen dierproeven! (ik ben trouwens zelf ook vegetariƫr)
Veel drogisterij merken gebruiken dierproeven, wat mij erg aan het schrikken maakte. Waarom willen wij zoveel dieren pijn doen? Ik vind het niet kunnen, vandaar dat ik deze blog aanmaak om jullie hopelijk te inspireren.

Verder wil ik nog even zeggen dat ik alleen over producten schrijf waar het op de verpakking staat , dat is bijvoorbeeld bij Catrice niet zo, maar het staat wel op de site. Waarom zou je het er niet op zetten? Sorry, Catrice...

Xoxo Camilla


Geen opmerkingen:

Een reactie posten